مرکز آموزش تخصصی ساز های ایرانی و جهانی

موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند ( کنسرواتوار تهران ) برگزار کننده دوره های آموزش تخصصی ساز های ایرانی وجهانی و دوره های مختلف موسیقی در ایران با اعطا مدرک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات قابل ترجمه رسمی و مورد تایید سازمان ارزشیابی ECE  مدارک امریکا ، کانادا و استرالیا .

کنسرواتوار موسیقی تهران همواره در جهت ارتقاع سطح علمی دانشجویان عزیز در حوضه موسیقی بصورت تئوری و عملی در سطوح عالی در کشور قدم برداشته است .

مرکز آموزش تخصصی ساز های ایرانی و جهانی

مرکز آموزش تخصصی ساز های ایرانی و جهانی

کنسرواتوار موسیقی تهران :

دوره های کنسرواتواری نوازندگی و خوانندگی و نیز آهنگسازی و رهبری کر و ارکستر از دوره های منحصر به فرد موسیقی در کشور است که هدف آن تربیت تخصصی و هدفمند موزیسین است .

این دوره ها از سال ۱۳۷۸ تاکنون مورد استقبال همه علاقمندان به فراگیری اصولی موسیقی است.

آن دسته از کسانی که حتی دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ها هستند نیز می توانند در برخی از این دوره ها شرکت کنند.

دسته دیگری از متقاضیان تحصیل در کنسرواتوار کسانی هستند که قصد تحصیل موسیقی در خارج کشور را چه در نظام دانشگاهی و چه در نظام کنسرواتواری دارند.

معمولا برای ورود به کنسرواتوار های شناخته شده سایر کشور های جهان آزمون ورودی شامل ساز تخصصی، پیانو، سلفژ و هارمونی به عمل می آید. دوره های آموزشی کنسرواتوار تهران به گونه ای طرح ریزی شده است که نیاز این دسته از افراد را برطرف می نماید.

علاوه بر این کسانی که دارای مدرک کارشناسی غیر از موسیقی هستند و علاقمند به تحصیل در رشته موسیقی در مقطع کارشناسی ارشد می باشند می توانند با گذراندن حداقل دو دوره با خیالی آسوده در آزمون های ورودی دانشگاه های داخل و خارج کشور قبولی خود را تضمین نمایند .

مدارک اعطایی به گذرندگان هر یک از دوره های کنسرواتواری مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده و علاوه بر اینکه قابل ترجمه رسمی است مورد تایید و ارزشیابی بسیاری از سازمان های آموزشی دنیا از جمله ECE آمریکا و کانادا واقع شده است.

دانشپذیرانی که توسط استادان خود توصیه شوند می توانند در مسترکلاس های ویژه در یکی از کشور های فرانسه و یا روسیه دوره های تخصصی را با بورسیه کنسرواتوار تهران بگذرانند.

جهت اطلاع بیشتر از کنسرواتوار تهران و اعتبار جهانی آن و ارتباطات بین المللی و جایگاه نظام آموزشی کنسرواتواری موسیقی در دنیا می توانید در جلسات مشاوره (رایگان) شرکت کنید .

( کنسرواتوار تهران مرکز آموزش تخصصی ساز های ایرانی و جهانی )

  • کنسرواتواری نوازندگی ساز و آواز ایرانی و جهانی

  • کنسرواتواری معلمی ساز و آواز ایرانی و جهانی

  • کنسرواتواری عمومی نوازندگی ساز و خوانندگی اواز

  • کنسرواتواری اجرایی ساز و آواز

  • کنسرواتواری آهنگسازی پایه و مقدماتی

  • کنسرواتواری اهنگسازی تخصصی پیشرفته

  • مهندسی صدا ، تولید موسیقی و فناوری استودیو

  • کنسرواتواری ریتم و سازهای کوبه ای

  • کنسرواتواری موسیقی رنگی ( مختص افراد با نیازهای ویژه اوتیسم ، سندروم داون و … )

علاقه مندان به رشته موسیقی جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با آموزش تخصصی ساز های ایرانی و جهانی و همچنین دوره های کنسرواتوری موسیقی تهران می توانند با شماره تماس درج شده در وب سایت با واحد مشاوره تماس حاصل فرمایند و یا به ساختمان کنسرواتوار موسیقی تهران مراجعه نمایند .

اشتراک گذاری این محتوا !

ثبت نام بیش از 500.000 دانش آموز در آموزش‌های آوادا در سراسر دنیا