موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند ( کنسرواتوار موسیقی تهران )

موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند ( کنسرواتوار موسیقی تهران ) با مجوز وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در دوره های مختلف آموزش عالی آزاد کنسرواتواری موسیقی ، معماری ، MBA ، زبان های خارجی دانشپذیر می پذیرد .
دوره های کنسرواتواری موسیقی منطبق با سر فصل های آموزش موسیقی در معتبرترین کنسرواتوارهای خارجی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری است. موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند ( کنسرواتوار موسیقی تهران ) با توجه به سابقه درخشان خود در برنامه ریزی و اجرای دوره های مورد نیاز …

اقشار مختلف مردم اعم از جوانان جویای کار در حوزه موسیقی تا دوره های تخصصی مورد نیاز فارغ التحصیلان سطوح فوق لیسانس و در برخی موارد دکتری توانسته است گامی های استواری در تربیت تخصصی متقاضیان بازار کار بردارد.
موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند با مجوز وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در دوره های مختلف آموزش عالی آزاد کنسرواتواری موسیقی ،معماری ،  MBAو زبان های خارجی دانشپذیر می پذیرد .
دوره های کنسرواتواری موسیقی منطبق با سر فصل های آموزش موسیقی در معتبرترین کنسرواتوارهای دنیا بوده و تا کنون دوره های زیر به تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری رسیده است.

موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند ( کنسرواتوار موسیقی تهران )

ساختار دوره های آموزش عالی آزاد کنسرواتواری همان طور که از نام کنسرواتواری پیداست بر اساس نظام آموزشی در کنسرواتوار بنا شده است. مراکز آموزش موسیقی در بیشتر کشور های دنیا به دو دسته تقسیم می گردد :

الف: نظام کنسرواتواری

ب: نظام دانشگاهی

دوره های کنسرواتوار موسیقی تهران :

  • دوره آموزش عالی آزاد نوازندگی و خوانندگی ساز و آواز ایرانی

  • دوره آموزش عالی آزاد نوازندگی و خوانندگی ساز و آواز جهانی

  • دوره آموزش عالی آزاد معلمی ساز و آواز ایرانی

  • دوره آموزش عالی آزاد معلمی ساز و آواز جهانی

  • دوره آموزش عالی آزاد آهنگسازی نظری

  • دوره آموزش عالی آزاد آهنگسازی کاربردی

  • دوره آموزش عالی آزاد مبانی رهبری کر و ارکستر

  • دوره آموزش عالی آزاد رهبری کر و ارکستر

کنسرواتوار موسیقی چیست ؟

کنسرواتوار کلمه اي ايتاليايي است و اولين كنسرواتوار موسيقي در كشور ايتاليا و در شهر ناپل تأسيس گرديد و وظيفة آموزش سرود ملي را عهده دار بود.

ولی در حال حاضر كنسرواتوارها را می توان عالي ترين مؤسسات آموزش موسيقي براي تربيت نوازندگان ، خوانندگان و آهنگ سازان حرفه اي به شمار آورد،

به عبارتي كنسرواتوار موسيقي مؤسسه اي است كه هدف اساسي آن مطالعه موسيقي از نقطه نظر عملي واجرايي است .

در اين سيستم دورة تحصيلات به گونه اي طرح ريزي شده است كه به دانشجويان اجازه مي دهد ، موسيقي را با تأكيد برروي مشاغل آيندة خود به صورت عملي و كار بردي متمركز نمايند. اين نكته رابايد مهم شمرد كه محيط دانشگاه با محيط كنسرواتوار بسيار متفاوت است چون در محيط دانشگاه ، دانشجويان الزاماً قصد ندارند كه مشاغلي مرتبط با موسيقي دنبال نمايند و اغلب در بيش از يك حيطة علمي و هنری آشنایی مي يابند.
دوره های آموزش عالی آزاد کنسرواتوار موسیقی تهران که با هدف به فعلیت درآوردن استعدادهای نهفته ی هنر آموزان موسیقی با روشی علمی و عملی با به کارگیری جدیدترین شیوه های آموزش عالی با همکاری و هم فکری استادان ممتاز موسیقی ایران و استادان خارجی و کارشناسان ارشد برنامه ریزی «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» طراحی شده است اهداف زیر را دنبال می نماید :

  • تربیت آوازه خوان، نوازنده، آهنگساز «در گرایش: موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی» حرفه ای مطابق با سیاست های فرهنگی «نظام جمهوری اسلامی ایران
  • تربیت افراد کارآزموده و متخصص در قلمروی موسیقی ایرانی و جهانی با توجه به نیاز روزافزون ارکسترها و گروه های موسیقی ایرانی و جهانی به نوازندگان و خوانندگان حرفه ای
  • بهره گرفتن از استادان موسیقی ایرانی و استادان مدعو خارجی برای بهبود کیفیت آموزش موسیقی در ایران
  • معرفی ابعاد مختلف موسیقی ایرانی به دانشگاه ها و کنسروتوار های معتبر موسیقی کشورهای جهان.
  • بهره گیری از تجارب ارزنده استادان آواز و ساز ایرانی که عمری را صرف اندوختن این تجارب کرده اند اما فاقد مدرک رسمی هستند.

اشتراک گذاری این محتوا !

ثبت نام بیش از 500.000 دانش آموز در آموزش‌های آوادا در سراسر دنیا